venres, 28 de decembro de 2018

PASOS A TER EN CONTA A HORA DE REDACTAR O CV


A hora de levar ou entregar un CV nunha empresa sempre nos surxen unha serie de cuestións, que esperamos responder
Debemos destacar o mais relevante da nosa experiencia e formación, e adaptalo o posto de traballo o cal optamos. 
Temos que ter en conta que é o noso escaparate, e polo tanto debe de ser bonito, chamativo, diferente, orixinal.
É bon incluir unha carta de presentación personalizada para cada empresa, destacando o que podemos aportar o equipo de traballo e cales son as nosas habilidades de maneira xeral, que sea unha presentación de nos mesmos.
Principalmente que sea lexible a simple vista, nin vacío nin cheo de cousas, deseño con cores e fotografía e a estructura que lle demos, a cal debemos adaptar según o noso interese.

Tipos de estructura: 
cronolóxica (cando nos interesa destacar a experiencia laboral),
funcional (para destacar as nosas habilidades) 
e combinado (unha mezcla da experiencia e das habilidades). 
Pois depende do posto o que se opte e da formación e experiencia que teña cada un, pero unha folla Din A4 soe ser suficiente e a carta de presentación sempre pode ser un extra para explicar mellor o que aparece no CV.
Existen multitude de páxinas para redactar curriculums, aquí vos deixo uns exemplos pero tamén vos deixo o enlace dunha páxina que vos permite descargar e crear CV online.





Ningún comentario:

Publicar un comentario